GYIK (Gyakran ismételt kérdések)
1. Kell-e szállítási költséget fizetnem?
15.000 Forint alatti rendelésnél Magyarország területére 1190 Forint a szállítási költség, 15.000 Forint feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes. A környező országokba (Ausztria, Csehország, Horvátország, Szlovákia, Szlovénia) a szállítási költség egységesen 4990 Forint.
2. Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?
A webshopon két fizetési lehetőséget kínálunk vásárlóinknak. A rendelésedet kifizetheted bankkártyával a SimplePay rendszerén keresztül is. Ez egy teljesen biztonságos fizetési mód. Ezen kívül lehetőséged van még utánvétes házhozszállítást is kérni, ám a kezelési költség miatt ennek a szállítási módnak magasabb ára van.
3. Mikorra várható a megrendelt termékem érkezése?
Attól függően, hogy a választott termék készleten van-e, a megrendelést rendszerint 3-10 napon belül kézbesítjük.
4. Csak Magyarország területére tudok rendelni?
Nem, valamennyi környező országba kiszállítunk: Ausztria, Csehország, Horvátország, Szlovákia, Szlovénia területére is leadhatod rendelésedet.
5. Megrendeltem egy terméket, de időközben megváltozott az ára. Melyiket kell kifizetnem?
Minden esetben a rendelés pillanatában érvényes áron számlázzuk ki termékeinket.
6. Rossz modellt/méretet rendeltem, mi a teendőm?
A kiszállítást követően azonnal jelezd nekünk, ha nem a kívánt modellt rendelted meg vagy méretprobléma miatt nem tudod használatba venni termékünket. Az e-mailben (info@enisezterzem.hu) feltétlenül tüntesd fel a rendelési azonosítódat és ami a legfontosabb, ne aggódj, a lehető leghamarabb igyekszünk megoldani a problémát, hogy a tökéletes termék lehessen nálad.
7. Hogyan történik a kiszállítás?
A szállítást a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Zrt.-n keresztül végezzük. A kiszállítás napján a vásárlás során megadott e-mail címedre egy értesítőt fogsz kapni, amelyben megtalálod, hogy mikorra várható a futár. Ha valamiért a megadott időpont nem megfelelő Neked, akkor az e-mailben található telefonszámon fel tudod hívni a futárt és kérheted, hogy a következő vagy akár egy másik napon kísérelje meg újra kiszállítani a csomagot. A GLS az első sikertelen kézbesítés után másodszor is megpróbálja Neked kivinni a csomagot, ám ha ekkor sem történik meg a csomag átvétele, akkor azt a GLS visszajuttatja hozzánk. Ilyen esetben ismét fel kell majd adnunk a csomagot, ám az ismételt szállítás költségét nem tudjuk állni. Ha tudod, hogy napközben munka miatt nem tartózkodsz otthon, bátran rendeld a csomagot a munkahelyi címedre!
8. Nem nyerte el a tetszésemet a megrendelt termék, hogyan kaphatom vissza a pénzem?
Ha bármilyen oknál fogva nem vagy elégedett a termékeinkkel, 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk rá. Jelezd nekünk 8 napon belül és sértetlenül, eredeti állapotában és csomagolásában küldd vissza nekünk a terméket, mi pedig teljes egészében visszautaljuk a termék árát. A szállítási költséget nem tudjuk visszautalni.
Más kérdéseim lennének, hol tudom őket feltenni?
Írj nekünk a Kapcsolat menüpont alatt és a lehető leghamarabb igyekszünk megválaszolni kérdésedet!