Kérjük, hogy a rendelés leadásánál vegyétek figyelembe, hogy a szokásosnál hosszabb, legalább két hetes szállítási idővel kell számolni.
Kérjük, hogy a rendelés leadásánál vegyétek figyelembe, hogy a szokásosnál hosszabb, legalább két hetes szállítási idővel kell számolni.
Kosár 0

GYIK (Gyakran ismételt kérdések)

 

1. Kell-e szállítási költséget fizetnem?

15.000 Forint alatti rendelésnél Magyarország területére 1190 Forint a szállítási költség, 15.000 Forint feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes. A környező országokba (Ausztria, Csehország, Horvátország, Szlovákia, Szlovénia) a szállítási költség egységesen 4990 Forint. 

 

2. Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

A webshopon két fizetési lehetőséget kínálunk vásárlóinknak. A rendelésedet kifizetheted bankkártyával a SimplePay rendszerén keresztül is. Ez egy teljesen biztonságos fizetési mód. Ezen kívül lehetőséged van még utánvétes házhozszállítást is kérni, ám a kezelési költség miatt ennek a szállítási módnak magasabb ára van. 

 

3. Mikorra várható a megrendelt termékem érkezése?

Attól függően, hogy a választott termék készleten van-e, a megrendelést rendszerint 3-10 napon belül kézbesítjük. 

 

4. Csak Magyarország területére tudok rendelni?

Nem, valamennyi környező országba kiszállítunk: Ausztria, Csehország, Horvátország, Szlovákia, Szlovénia területére is leadhatod rendelésedet.

 

5. Megrendeltem egy terméket, de időközben megváltozott az ára. Melyiket kell kifizetnem?

Minden esetben a rendelés pillanatában érvényes áron számlázzuk ki termékeinket. 

 

6. Rossz modellt/méretet rendeltem, mi a teendőm?

A kiszállítást követően azonnal jelezd nekünk, ha nem a kívánt modellt rendelted meg vagy méretprobléma miatt nem tudod használatba venni termékünket. Az e-mailben (info@enisezterzem.hu) feltétlenül tüntesd fel a rendelési azonosítódat és ami a legfontosabb, ne aggódj, a lehető leghamarabb igyekszünk megoldani a problémát, hogy a tökéletes termék lehessen nálad. 

 

7. Hogyan történik a kiszállítás?

A szállítást a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Zrt.-n keresztül végezzük. A kiszállítás napján a vásárlás során megadott e-mail címedre egy értesítőt fogsz kapni, amelyben megtalálod, hogy mikorra várható a futár. Ha valamiért a megadott időpont nem megfelelő Neked, akkor az e-mailben található telefonszámon fel tudod hívni a futárt és kérheted, hogy a következő vagy akár egy másik napon kísérelje meg újra kiszállítani a csomagot. A GLS az első sikertelen kézbesítés után másodszor is megpróbálja Neked kivinni a csomagot, ám ha ekkor sem történik meg a csomag átvétele, akkor azt a GLS visszajuttatja hozzánk. Ilyen esetben ismét fel kell majd adnunk a csomagot, ám az ismételt szállítás költségét nem tudjuk állni. Ha tudod, hogy napközben munka miatt nem tartózkodsz otthon, bátran rendeld a csomagot a munkahelyi címedre! 

 

8. Nem nyerte el a tetszésemet a megrendelt termék, hogyan kaphatom vissza a pénzem?

Ha bármilyen oknál fogva nem vagy elégedett a termékeinkkel, 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk rá. Jelezd nekünk 8 napon belül és sértetlenül, eredeti állapotában és csomagolásában küldd vissza nekünk a terméket, mi pedig teljes egészében visszautaljuk a termék árát. A szállítási költséget nem tudjuk visszautalni. 

 

Más kérdéseim lennének, hol tudom őket feltenni? 

Írj nekünk a Kapcsolat menüpont alatt és a lehető leghamarabb igyekszünk megválaszolni kérdésedet!